Rullar på!

Nu går tiden fort! Det är så mycket i skolan att man inte ens hinner med! Men det jag har gjort hittils är iallafall att jag pluggar till en läkemedelstenta som går av stapeln på lördag klockan 9 (håll tummarna för mig). Sen pluggar jag till en annan tenta som ligger 2veckor efter det. Är ute i god tid så kan man plugga lugnare! I förrgår fyllde min lilla bebis år också, lilla Melissa fyllde 6år! Det är inte klokt hur fort tiden går.! OCh igår var jag hemma hos min farmor eftersom hon fyllde år. Då satt vi och kolla på en massa gamla kort från förr i tiden, hittade det gulligaste kortet jag någonsin har sett! Det var ett kort på min farfar (Sven) och min gammelfarfar (Esse) när de satt ute i en båt och fiskade, det var ett ganska mörkt kort och man såg bara skuggorna av deras kroppar mot en något ljusare sjö! Det var så otroligt fint.! Sen såg jag en hel del roliga kort på min mamma och pappa (hihi vilka kläder) min moster :) och sen min mormor och morfar och farmor och min gammelfarmor (signe) såklart! :D Det var en mycket trevlig kväll!

Tack för att ni finns allihoppa!
Johanna

Kommentarer
Postat av: mormor

Tack för att du finns. Vi håller alla tummarna på lördag.

2007-02-15 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback