Hemma igen!

Hemma igen!

Nu var vi hemma igen från en lång helg med många roliga ögonblick.! Vi har bland annat festat en del och där fick jag prova på att sjunga karaoke, dansa bland en massa tanter och gubbar och vimsa runt på båten och kolla vart alla tog vägen. Det var iallafall en väldigt lyckad resa! När vi kom iland gick vi runt i alla affärer som består av alkohol, alkohol och sen lite alkohol. Vi köpte med oss en del hem så man har något år framöver. Nu är man hemma och jag känner mig som den där katten på bilden, helt utslagen! Men ingen tid att vila, nu är det dags att plugga lite igen, ska ge mig på en läkemedelsberäkningstenta nu som jag ska ha nästa helg!

Ha det bäst på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback