God kväll!!

Då var det snart dags för ytterlifare ett melodifestival avsnitt. Det är roligt att titta på! :D Jag har inte sett någonting om vilka som ska vara med så det blir en trevlig överraskning.!

Igår ikväll var vi ut på krogen och hade trevligt. En mycket trevlig förfest hemma hos lilla Linda min. Trodde att det skulle bli en ganska så seg dag idag men jag har varit ute och gått en sväng, pluggat och städat undan här hemma. Så det blev lyckad idag med!

Annars så flyter dagarna på, på fredag har jag tentan som jag har pluggat på ett tag här nu, hoppas att jag lyckas med den! Jag lyckades inte med min läkemedelstenta så den får jag göra om igen. Attans bananer! MEn det kan man inte hänga upp sig på, bara att ge sig på nästa grej!

Nu ska jag äta mat! Pussokram på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Loinda ;P

jojjohannis. Skriv lite blogg nnudå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback