Ännu en vecka är borta!

Nu har ännu en vecka snart tagit slut, jag är ledig imorgon (torsdag) sen är det bara fredagen kvar. Veckan blev kort den här veckan?! :D Idag var en jobbig dag, jag började med att ta tåget 7.22 till västerås, hade då en 4h lång föreläsning om metaboliska sjukdomar och sedan en 3h lång föreläsning om sår. Efter det tåg jag tåget hem 15.15 och var hemma 15.37, då tåg jag cykeln och åkte direkt till jobbet där jag slutade kl 21.00. Ojoj, känns som en lång dag! Men det var skönt att få allt gjort idag så kan jag vara HELT ledig imorgon.

När jag kom hem så kollade jag på OC som har blivit sämre och sämre men det här avsnittet var riktigt bra och jag avslutade det med en liten tår i mitt öga. Det kändes bra!

Nu kom peppe hem från sin badminton träning så nu ska vi nog hoppa in i duschen!

Ha en bra natt! Sov så gott! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback